Focs de Blanes!

Bon dia i bon dilluns penjades!

Què com us heu llevat avui? Jo amb molta energia! I amb moltes ganes de compartir amb vosaltres com va anar divendres....

Recordeu que us havia explicat que m'havia enganxat la pluja just després de la peluqueria? Doncs finalment amb l'ajuda de la mare vaig aconseguir recuperar el pentinat de la peluqueria. Ara que penso, no us vaig explicar què m'havia fet, oi?... doncs, em vaig anar a tallar les puntes i al explicar-li a la meva peluquera que aquella nit tenia una cita, la peluquera no em va deixar sortir d'allà sense un pentinat especial per l'ocasió.

Em va fer recollit super mono agafat amb una goma d'estrelles de colors blaus que feien joc amb el nou vestit que m'havia comprat per estrenar aquella mateixa nit a Blanes.... :D Us agrada? Era fresquet i molt cómode!!


Bé, no m'enrotllo més i vaig al gra! Que segur que voleu saber com va anar amb en Brandon, oi?? Doncs cap a les 18h vam marxar cap a Blanes. els focs no eren fins les 22:30h així que vam tenir temps  d'anar a passejar i a menjar un gelat abans dels focs. ;) Tot va anar GENIAL!! No va caure ni una gota més.

Després de sopar vam anar a buscar lloc per seure a la sorra de la platja a veure'ls des de primera fila i com que ja estava molt ple només vam trobar un petit lloc per estendre una tovallola. En Brandon va ser molt caballerós i enseguida va estrendre la seva i em va deixar seure a mi primer. :)

Va ser molt curiós perquè vam començar un a cada punta (quasi tocant la sorra jeje... ) però mica en mica ens vam anar ajuntant fins que les nostres mans van topar l'una amb l'altra... <3 Va ser una nit molt maca! D'aquelles que no s'obliden!! <3<3<3

Aix... com m'agraden els focs artificials!!! I veure'ls al costat d'en BRANDON encara m'agrada més... <3 Són tant macos... i tant romàntics.... :OOOOO

I a vosaltres penjades, us agraden els focs artificials?



Una abraçada, 

Nikki.

18 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog