El meu diari

No fa ni dos mesos que sóc al WCD i torno a tenir ganes de tocar el dos. Des que la MacKenzie em va veure fent un karaoke amb la Brianna a La pizza marejada, que no para de fer-me la guitza i deixar-me en evidència davant de tothom, sobre tot davant d’en Brandon.

Només faltava aquest concurs per ser una superestrella! Tothom s’ha tornat boig. KFT, us imagineu que em converteixo en una gran cantant? Impossible. Sóc una autèntica penjada! Sort en tinc de la Chloe i la Zoey; no me les mereixo!

Nikki, al contrari que TU, jo vaig néixer per ser una SUPERESTRELLA!
Quan els meus fans em sentin cantar, cridaran com histèrics.
Si les ORELLES em sagnessin, jo TAMBÉ cridaria com una histèrica!

Descobreix-ho a DIARI D'UNA PENJADA 3. KFT! Ha nascut una friqui del pop




Recepta per a un desastre assegurat:

2 festes,
2 amigues,
el noi que t'agrada.
Una noia perversa decidida a arruinar-te la vida.
Barreja-ho bé, obre bé els ulls...
COMENÇA L'ACCIÓ!


Ja estic més acostumada a l’institut i tinc unes fantàstiques amigues, la Chloe i la Zoey. A més sóc molt feliç des que en Brandon em va demanar si volia ser la seva companya de laboratori, : ))) un pas MOLT significant en la nostra relació! Però no tot podia anar tan bé...He sentit que la MacKenzie (la meva eterna rival) es mor de ganes que en Brandon la convidi a la festa de Halloween. I jo hauré de passar-me la nit a una festa de nens amb la meva germana Brianna! Sóc una penjada! No sé com m’ho faré per sortir-ne d’aquesta...




Descobreix-ho a
DIARI D'UNA PENJADA 2. QUAN NO ETS LA REINA DE LA FESTA.





Nou institut. Nova rival perversa.
Nou amor.
Nou diari
per poder abocar-ho TOT...


Hi ha res PITJOR que anar a l’institut? Doncs sí, ser la nova penjada d’una escola privada superesnob! Com que tothom té un iPhone d’última generació, li he demanat a la mare que me'n compri un. Necessito un mòbil com urgentment! Però, noooo! En comptes d’un iPhone la meva mare m’ha regalat aquest ESTÚPID DIARI! A la meva mare se li'n va la pinça!

A l'insti no hi tinc amics i haig de seure sola a l’hora de dinar. Sóc absolutament invisible. No sóc guai, ni guapa, ni popular com la MacKenzie. Tothom l’adora. La veritat és que la Mackenzie m’odia profundament i em fa la vida impossible! Intenta humiliar-me constantment! Diu que sóc una PENJADA!

I pretén guanyar el primer premi del concurs d'art de l'escola... Però no l'hi posaré fàcil...

Llegeix el primer capítol del meu diari i fes-te'n una idea...




289 comentaris:

Anònim 19 d’octubre del 2010, a les 20:22  

M'encanta aquest llibre és un dels millors que mai he llegit.
Espero que en feu més d'aquests.

Adéu.

I love this book is one of the best I never read.
I hope you do more like this.

Goodbye.

Anònim 5 de novembre del 2010, a les 19:43  

quina xulada de llibre

mimi 22 de novembre del 2010, a les 21:58  

en poces paraules

m'ancanta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mimi 22 de novembre del 2010, a les 21:59  

nikky ets la millor !!!

;)

Anònim 1 de desembre del 2010, a les 13:31  

jo crec que aquest llibre s'asembla i esta tret del diari del greg si aquest llibre hos agrada el del diari del greg també us agradara


els dos mencanten!!:)

Martetaaaaa 27 de desembre del 2010, a les 15:20  

Si, és veritat la portada del llibre s'asseble a diari del Grec. Alguns amics meus el tenen i iduen que és una xulada, però segur que supera a aquest.
Estic desitjant que tregin un altreee!

Anònim 30 de desembre del 2010, a les 9:37  

el llibrev stava mol be i stic speran a k surtii el segon llibre per podermel comprar

Anònim 30 de desembre del 2010, a les 14:45  

mmola molt .....quan surtira el 2?
:D

Anònim 1 de gener del 2011, a les 1:11  

m´ha agradat molt aquest llibre espero que surti el 2,3 i el 4.

Anònim 1 de gener del 2011, a les 1:17  

estic super contenta amb aquest llibre espero que surti un altre i la mackenzie em cau fatal espero que no surti mes la mackenzie!!!!!!Iper cert es super guaiiiiii!!!!!!En Brandon m´encanta!!!!!!!!!!!!!!

Anònim 10 de gener del 2011, a les 17:48  

Algu sap cuan surtira el segon?

Nikki 12 de gener del 2011, a les 16:36  

Visiteu la nova entrada que he fet al bloc i ho sabreu! Ho trobareu a la pestanya "El meu diari"

Anònim 12 de gener del 2011, a les 21:53  

M'identifico totalment amb la Nikki i ja estinc esperant que surti el segon
esperu q tots els fans de la Rachel Renée Rusell li servim de inspiració perque comenci a treuren més .

Un petó i una abraçada molt forta per la Renné!

Jiji

Unknown 14 de gener del 2011, a les 19:02  

jo tb m'identifico una mica amb la nikki malhauradament sóc un pel penjada :(
però hi estic treballant eh!

carla marin 15 de gener del 2011, a les 20:50  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
nikki maxwell 19 de gener del 2011, a les 18:44  

es el millor llibre que m¨he llegit el recomano a totes les nenes de la meva classe!felicito a l¨autora del llibre.espero impacient a que sorti el numero dos !!adéu i petons

mimi8 25 de gener del 2011, a les 19:54  

ME ENCANTA ESTE LIBRO,QUIERO Q SAQUEN HASTA...7,O 8!!POR FAVOR!! :)

Anònim 12 de febrer del 2011, a les 17:13  

vull q aquesta saga se li tregui tot el suc possible!

Anònim 15 de febrer del 2011, a les 21:12  

és un dels llibres que més m'agraden l`he recomanat a molta gent.

visca d'aquí poc el segon.

Anònim 16 de febrer del 2011, a les 20:54  

hoal nikki soi tu fan numero 1 te quiero te adoro eres la mejor me encanta tu libros T.Q.MOGOLLON

Anònim 1 de març del 2011, a les 16:07  

m'encantaaaaa
es genial
no sabia k surtia un altra
KFT
XD

Els ulls de colors 2 de març del 2011, a les 21:53  

Hem vaig comprar el llibre ahir, i m'encanta!!!

nonom 9 de març del 2011, a les 12:50  

I love this book, thanks to his gave me to write a book type
newspaper, although I think never be published. I love to read and has aThis
been one of the best experiences I've had reading.

Anònim 9 de març del 2011, a les 16:13  

I love this book is great but no offense is too much like the journal of Greg the author of the book should haver inspired by the book or vicebersa.

Well I look forward to the second book

Anònim 9 de març del 2011, a les 21:44  

aquest llibre és xulissim!!!:)
Nikki you are the best ;)

Anònim 10 de març del 2011, a les 11:01  

Jo no tic aquest llibre el te la meva cosina i quan vaig anar a casa sea m'el vaig llegir i em va encantar!!!! UN PETO MOLT GRAN!!!!!!!!!!

Mary $ 10 de març del 2011, a les 23:34  

Aqest llibre hem va ecantar m'identifico amb la Nikky pero a diferencia q començo l'any q ve a l'institut. Quan surt el segon? ;)

Unknown 11 de març del 2011, a les 18:54  

Aquest llibre m'ha enganxat moltissim, cada nit;) em llegia 60 pagines, la llastima es que ja me le acabat. El seguent llibre k surti me'l comprare.
i love diary of
hanging

Anònim 11 de març del 2011, a les 20:24  

Mencanta aquest llibre es massa guai!!! ja estic esperant el segon i el tercer i molts mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim 12 de març del 2011, a les 9:41  

m'encanta aquest llibre i estic esperant bojament que publiqueu el seguent :)

Anònim 15 de març del 2011, a les 18:40  

Hola!!

aquest llibre m'encanta es un dels millors llibres i els dibuixos son molt macos.

Fins que surti no un altre llibre, a esperar


Anònima

loly 15 de març del 2011, a les 21:15  

mola un monton aquest llibre es "super"magrada la Clhoe perque es guapa sense ser una pijA

loly 15 de març del 2011, a les 21:16  

molaaaaaaaaaaaaa superrrrrrrrrrrr

Yurena 16 de març del 2011, a les 21:44  

M'agrada molt aquests llibre, avui me l'han comprat hem vaig posar super emossionadai nerviosa
l'estic llegint encara.
Que divertit !!!!!!

Yurena 16 de març del 2011, a les 21:47  

M'agrada molt aquestq diari peró a mi m'agragdaria que HEM REGALASSIN un IPHONE no un llibre o un diari

Anònim 24 de març del 2011, a les 19:32  

Tomaaaaaaaa ja a surtit el 2! Bèèè xd

Anònim 24 de març del 2011, a les 19:33  

Sort que ja a sortit! Tinc ganes de llegir-mel el primer em va encantar!

Anònim 26 de març del 2011, a les 20:12  

le dia24 era el meu cumple!!!
a felicitar que s'agraeig...

chica aries 3 d’abril del 2011, a les 21:33  

son molt chulos els llibres de la niki pero crec que eren millors els del greg

Anònim 4 d’abril del 2011, a les 14:10  

KFT!!!! Es super xulo aquest llibre (el primer i el segon) el segon llibre el primer dia que el teniaja no el vaig poder perar de llegi vaig perar quant estava a la pag. 100

Anònim 5 d’abril del 2011, a les 20:56  

Ès un dels millors llibres que he lleguit mai!!
MANCANTA!!
Es una xulada!

I espero que n'hi haguin més =D

mar 19 d’abril del 2011, a les 12:43  

Hola jo encara m wstic llegin el primer i tinc
el 2 estic desitgan que suryi el 3 porfi!!!!!!!!!!!!
I si surt el 4 kft!!!!!!



Adeu mar

Anònim 21 d’abril del 2011, a les 13:13  

Hello!
One of the bests books what else m' liked, specially for what is funny, brilliant, and quite real.

JúliaA***

merieta! 21 d’abril del 2011, a les 17:31  

hola!
encara no tinc el llibre però, una amiga me'l deixara!
les criticàs d'aquest llibre son molt bones i una amiga me la recomanat!
espero que m'agrdi!!!
adeu!

Anònim 22 d’abril del 2011, a les 20:47  

M'han agradat molt els dos llibres, son molt xulos!!!!! :)
Algú sap si sortirà un tercer llibre??
ADÉU!!!! :)

Anònim 23 d’abril del 2011, a les 21:54  

m'encanten els dos llibres que ha fet la Rachel Renèe Russell si fa altres llibres de la penjada m'agradaria comprarlos tots

Olga 24 d’abril del 2011, a les 12:54  

Dons molt facil:
Dirli als teus pares k akesta nit tens plans, i ke si ells no poden kedarse anb la festa k tu pots menys, k si no k no la fagin o k...

HAJ HAJ HAJ HAJ...

PEtons per tots vosaltres penjats.

Olga 24 d’abril del 2011, a les 13:02  

Jo al principi llegia el:
DIARI DEL GREG.
Peró quan em vaix donar conte de k avuien tret la mateixa versio per noies vaix a nar a la Sol(la llibreria del meu poble) i m'el vaix comprar i en un tres i no res m'el vaix acabar.
Peró la meva mare em va dir: COM K JA TENS TOTA LA COL·LECCIÓ DEL DIARI DEL GREG NO ET PENSO COMPRAR MÉS LLIBRES.

Sort del meu pare k si no fos per ell ara no tindria el segon.
KFT: PENSU K SERA LA BOMBAAAA...

HAJ HAJ HAJ Petons pels penjats del món.

Anònim 24 d’abril del 2011, a les 22:09  

A mi, personalment, m'encanta aquest llibre principalment perque pels qui els agradi, es adictiu. T'en dones compte dels complicats problemes que el personatge, la Nikki, supera tan facilment pero alhora se li afegeixen encara més. Jo agraeixo a la Rachel,perque els meus amics llegien el diari d'en Greg, pero a mi no em feia el pes i no m'agrada gaire i quan una amiga em va recomanar aquest llibre em vaig emocionar, perque per a mi es molt dificil trobar un llibre que de veritat m'agradi i aquest es SUPERfabulós. Me llegit el 1er i el 2on llibre, en 2 dies.

Anònim 25 d’abril del 2011, a les 14:10  

de veritat, perquè han de ser tan fabulosos aquests llibres?? :O

jo soc una penjada com la Nikki, i em sento mooolt identificada amb ella;)

GRÀCIES RACHEL per fer-los.

Anònim 25 d’abril del 2011, a les 20:39  

es precios aquest llibre recomano a tothom que sel llegeixi

Fan Nº1 de la Nikki 30 d’abril del 2011, a les 23:27  

M'encanta aquest llibre, es genial. Es semblant al "Diari de Greg", pero per a noies.
Espero que n'escriguin MOLTS MÉS!!
Per cert, m'encantaria que la Nikki i en Brandon fossin nòvios. ;)


I love this book. Is similar to "Diary of a wimpy kid", but for girls.
I hope you do more like this.
I want that Nikki and Brandon come boyfriends.

Nikki J. Maxwell 1 de maig del 2011, a les 13:20  

Moltes gràcies a totes! Me'n alegro de que os agradi tant el llibre i que us identifiqueu amb mi. Però no li expliqueu a ningú els meus secrets, eh? ;)
Sou les millors fans del món i, tot i que al principi no volia, m'agradaria fer molts diaris més!
Per cert, a mi també m'encantaria que en Brandon i jo fossim nòvios. :)

Anònim 1 de maig del 2011, a les 19:55  

Nikki, ets la millor!

Anònim 13 8 de maig del 2011, a les 17:30  

Nikki el teu diari és una pasada!!!En veritat, fa molt de riure i saps la veritat?T'assembles molt a mi!!!

Anònim 10 de maig del 2011, a les 17:18  

m'encanta el teu llibre és el millor del món espero que publiquis molts més llibres!!!
XD XD

Anònim 10 de maig del 2011, a les 20:04  

Ets genial Nikki!!! M' encanten els teus llibres, ets la millor. A més ho penjes al blog!!!

De la: Júlia C.

Nikki tou are great!!! I love your books, you're the best. Also upload to blog it!!!

From: Júlia C.

Anònim 15 de maig del 2011, a les 15:37  

Jo tinc moltíssimes ganes de llegir-me el primer llibre perk encara no me'l havia comprat i avui he estat mirant la pagina web i tots els comentaris m'han convençut del tot!! Jo estic en la mateixa situació i per aixo crec que m'agradarà molt!!
Un petonet

Unknown 18 de maig del 2011, a les 17:46  

espero que sortin mes llibres vinga

Anònim 19 de maig del 2011, a les 19:06  

m'encanta aquest llibre! a mi me l'han deixat i és impressionant has fet un bon treball!!

Anònim 21 de maig del 2011, a les 17:38  

HOLA JA FA POC QUE M'HE LLEGIT EL PRIMER I EL SEGON I NO EM FARIA RES TORNAR-LO A LLEGIR
GRÀCIES!!

Anònim 2 de juny del 2011, a les 19:33  

hey, hey, hey
hello, hello
I love this book!!!

Anònim 4 de juny del 2011, a les 18:56  

Aquest llibre m'ha encantat. De debò segueix escrivint Rachel Renée!!!

I loved this book. Rachel Renee really still writing!

:) <3 *****

Anònim 13 12 de juny del 2011, a les 16:47  

Ola Nikki torno a ser jo la
Anònima 13 ;-) He acabat l'insti i hem queda tot l'estiu per endevant, com cada any tinc pensat fer coses: Banyarme,entrar al teu bloc...pero sempre hem passa el mateix, que sempre ho acabo fent tot en un dia i després m'avorreixo molt.
HEM POTS DIR ACTIVITATS QUE PUC FER A L'ESTIU?? ES FANTÀSTICA!!

meryandmire 18 de juny del 2011, a les 9:34  

Trobo que aquest llibre explica unes histories molt dibertides i que quant el començes a llegir ja no pots parar!!!!!!!!!!!.

lali 19 de juny del 2011, a les 12:10  

es una pasada els llibres m'he enamorat d'ells

Anònim 4 de juliol del 2011, a les 15:10  

No esque no tinc paraules per aquest llibre primer em pensava que seria molt merda pero estava del tot equivocada aquest llibre m'ha fet trure un somriure cada cop que me'l llegia m'encanta!Tinc moltes ganes que surti 3 al 4...

En resum el meu llibre preferit!!


Cèlia!

Anònim 20 de juliol del 2011, a les 9:19  

personalment he de dir que el llibre m'ha encantat i que són molt interessants

Anònim 4 d’agost del 2011, a les 20:48  

Com m'encanta aket llibre!!!!!

Espero k surtin mooools mes!!!!

Vui saber k pasa amb la NIKKI i en BRANDON!!!! i amb la MACKENZIE!!!!

kines ganes!!1

gemma888 11 d’agost del 2011, a les 15:43  

El llibre és molt GUAI! :) M'encanta! M'agradaria saber si n'en escriuràs més! Adèu uapiis! AMUNT NIKKI! :P

gemma888 11 d’agost del 2011, a les 15:45  

Eis! És molt guai el llibre!! :D M'ENCANTA! hhahaha :) N'has d'escriure més! AMUNT NIKKI! :P ;)

Paula 9 de setembre del 2011, a les 16:38  

jo mel vaig llegir en dos dies es molt guai per qui es el traductor/a?

Unknown 25 de setembre del 2011, a les 20:29  

M'encanta el llibre! És un dels millor que m'he llegit mai!
Si us agrada agregeu-me! laa.aa@hotmail.com
En fi, gràcies per crear aquest blog!
Nikki ets la millor ;)!
http://nilmarcsongrans.tk/

Yasmina El Asri 30 de setembre del 2011, a les 17:57  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim 14 d’octubre del 2011, a les 16:27  

Hola ja m'he llegit el 1 i el 2 i m'han encataT ara tinc ganes que suRti el 3 ,
Tambe m'agardaria que la Niki i en Bradon es fesin un peto .

Cristina 29 d’octubre del 2011, a les 22:17  

La meva amiga em va ensenyar el llibre i yo m'ho vaig comprar. Es el millor que he fet. M'encanta es divertit i veritablement increible.
M'he llegit tots!!!

fan nikki 30 d’octubre del 2011, a les 16:05  

M'identifico molt amb la Nikki , acabo de comprar el tercer llibre y ya tinc ganes de que surti un altre.Felicitata a la Rachel y a tots els que donen vida a la nikki i com no als seus diaris

Anònim 1 de novembre del 2011, a les 11:01  

si es veritat que ho han tret del diari de greg pero que voleu que os digui no es exactament igual

mimi moles! 5 de novembre del 2011, a les 13:41  

kft mimi ke guai els teus signes dexclamasio an sortyit fora del comentari, deus se una gran fan!!!!

I <3 this book

Anònim 6 de novembre del 2011, a les 15:42  

es una xulada m'encanta el teu diari, tota la classe m'ho ha recomenat i tenia rao.

Anònim 13 de novembre del 2011, a les 14:17  

es molt xulo!tinc moltes ganes de que surti el 4

Anònim 13 de novembre del 2011, a les 14:45  

m'encaaaaaaaaaaaaanta aquesta col.lecció tinc tots, siusplau seguiu fent el 4, 5, 6..o x lo menus el 4 siusplaaaaaau!!! :)
feu-ho per totes les seguidores de Diari d'una Penjada!

Anna 13 de novembre del 2011, a les 17:05  

Aquest diari és el millor llibre de tots. Totes les desgràcies cauen sobre la pobre Nikki!

Anònim 14 de novembre del 2011, a les 20:46  

Aquests llibres m'encanten son dels millors que he llegit. :) :P ;)

Anònim 14 de novembre del 2011, a les 21:00  

Quant faràs el 4 i el 5 i el 6?

Anònim 17 de novembre del 2011, a les 18:23  

Hola soc la Laura,i tambe soc una penjada .

m'encanta diari d' una penjada.

Anònim 19 de novembre del 2011, a les 20:05  

sense paraules ets una crack!!!!
soc un fanatica de els teus llibres!!!

Anònim 19 de novembre del 2011, a les 21:19  

Jo me comprat els 3 llibres i mencanten.
Son molt millors que els del Greg.

Anònim 22 de novembre del 2011, a les 20:19  

m'he llegit els 2 llibres em comprarè el 3 perque m'encantaaaaa moltissim

ets la millor nikkiiii!!

Anònim 22 de novembre del 2011, a les 20:20  

m'he llegit els 2 llibres em comprarè el 3 perque m'encantaaaaa moltissim

ets la millor nikkiiii!!

Anònim 29 de novembre del 2011, a les 20:02  

es el millor llibre k e llegit mai!!!!!!pero mai ded la vida e!!estik esperant a k em comprin el tercer.Et felicito Rachel, ets la millor escriptora del mon!!!sisplau fesne mes e ...
anonima

Anònim 30 de novembre del 2011, a les 18:54  

Hola soc una nena 11anys i em fa molta ilusio que s'aigi estrenat el 3 llibre de la niki espero que sen estrenin mes!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) D:

TKM

Anònim 30 de novembre del 2011, a les 18:57  

Iloveyou

A10

Aineeeta 10 de desembre del 2011, a les 16:07  

Maaaaareeeee meeeeevaaa avui m'he compraaaaaat el llibre d'una penjadaa 3 ya me le començat a llegiiiir es vonisiiiim
MENCATNTAAAAA esperu k us agradi<3

Anònim 11 de desembre del 2011, a les 21:04  

KFT el diari duna penjada moooolllla.

Anònim 13 de desembre del 2011, a les 22:03  

m'he llegit el primer i per reis demanaré el segon

Anònim 19 de desembre del 2011, a les 19:44  

Quina pasada de llibre mu tornaria a llegir es una pasadaaaaaaaa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Anònim 25 de desembre del 2011, a les 15:59  

M'encaaanteeen els teeeus llibreeees:$

Anònim 26 de desembre del 2011, a les 23:28  

Vaig començar a llegir el 1r llibre a la llibreria.
Vaig veure'l i vaig dir:"Ai, com mola aquest llibre!" El vaig obrir i el vaig començar a llegir. I... Oix!Quina gràcia que em feia, estava jo llegint i rient, tota la gent que em veia em mirava com dient "Aquesta noia és boja!"Si ja ho crec, boja del riure! Vaig convençer a la meva mare que em comprés l'1, 2 i 3!!! M'encanta!!! tinc ganes de que surti el 4!!! Dient això, acabo dient..Sóc una penjada!:)

Anònim 28 de desembre del 2011, a les 14:20  

M'encanta aquest llibre estic acabant el segon que m'el han regalat per el tió i per reis vull el 3r.

penjada 29 de desembre del 2011, a les 20:02  

Nikki midentifico amb tu totalment.
Jo al llegir-me el primer em va encantar tant,que mel vaig llegir en 1 dia i ja tinc el 2n i el 3r i cada llibre que llegeixo, mola més que l'anterior!!!!

penjada 29 de desembre del 2011, a les 20:13  

A mi al llegir aquest llibre, va ser fantastic, perque esta escrita la vida d'una noia que sempre te problemes,(com jo i totes las penjades del mon)
aixi que................
MOLTS ANIMS RACHEL I SEGUEIX ESCRIVINT AIXI DE BÉ!!!!!
(soc la teva fan num.1)
PENJADA

Anònim 29 de desembre del 2011, a les 21:22  

Hola, m'encanta el 3r llibre del diari d'una penjada. M'ho van regalar y... quina xulada noia!! :)
segueix escrivint llibres i potser pots fer pel·lícules, seria al·lucinant!!!!!!!!! ;) :) :o :p


Adéu!!!!

julia 30 de desembre del 2011, a les 13:17  

m'encanta aquets llibre es com una llaminadura quan en menges una ja no pots parar de menjarne mes
es n xulada espero k surti el 4,5,6,7,8,9.
dew

julia 30 de desembre del 2011, a les 13:19  

m'encanta aquets llibre es com una llaminadura quan en menges una ja no pots parar de menjarne mes
es n xulada espero k surti el 4,5,6,7,8,9.
dew

Anònim 2 de gener del 2012, a les 13:25  

a mi mencanta llegir i e lleguit molts de llibres pero mai m'e impresionat tanen un llibre .En el col.legi més o menys em passa el mateix i les professores em deixen llibres per saber si es bo mel fan llegir primer. El meu nom es cristina de ribot i saurina i soc una fan

M!R!@M 4 de gener del 2012, a les 22:13  

a mi m'encanten aquests llibres els tinc tots tres i em falten unes 20 pagines per acabar de llegir el tercer estic desitjant saber com acaba...Quina emoció!!;)

M!R!@M 4 de gener del 2012, a les 22:16  

M'encanten aquests llibres els tinc tots y em falten unes 20 pagines per acabar de llegir el tercer...Estic desitjant saber com acabaa!! Quina emoció!! ;)

Anònim 5 de gener del 2012, a les 9:57  

hi haura quart llibre

Anònim 5 de gener del 2012, a les 9:58  

???????????????

Anònim 6 de gener del 2012, a les 11:33  

Nikky m'encanta aquest llibre vaig llegir el primer i ara estic enganxada en poques paraules:
M'ENCANTA!!!!!!!!!!

Anònim 14 de gener del 2012, a les 16:49  

Ara estic llegint el diari de Nikky 3 i vull saber si hi ha 4!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim 19 de gener del 2012, a les 22:39  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim 19 de gener del 2012, a les 22:42  

Ke chulo ke es EL DIARI D'UNA PENJADA 3!!!! estic esperant a ke trelleu el numero 4 a tots el llibres del diari d'una penjada no hepugut parar de llegir són xulissims!!!!! ;) espero ke el diari d'una poenjada 4 el treleu aviat

Somafl 23 de gener del 2012, a les 19:47  

M'encantan aquest tipus de llibres i sobre tot aquest!!!. M'he llegit 1 i el 2 i ara vull el 3!!! En resum que m'encanta aquest llibre!!! ;)

Paula 25 de gener del 2012, a les 21:14  

Aquest llibre es molt divertit, quan començes a llegir-lo ja no pots parar, haurien de fer-ne mes,ademes l'escritora enten perfectament com et sents en un institut quan no ets una "GDF".

Anònim 28 de gener del 2012, a les 15:42  

aquet llibre es una passada es el milor llibre k e llegit mancanta feu molts mes.

penjada 30 de gener del 2012, a les 21:34  

KFT!!!!! encara de devo que ja anem pel tercer ????!!!!
Tinc unes ganes de que surti el quart i la resta....
Peró segur que ara mateix estas escrivint els conflictes de la Nikki,oiiii???!!!!
Moltes forçes RACHEL!!!!!I SEGUEIX AIXI DE BÉ!!!!

lily_22 31 de gener del 2012, a les 19:12  

M'ENCANTAN AQUESTS LLIBRES,MEL'S HE LLEGIT TOTS I ARA ESTIC ANSIOSA X QUE ARRIBI EL 4 !!!! =)

Anònim 3 de febrer del 2012, a les 18:23  

aquest llibre es el millor que e llegit a la meva vida , quan treuran el quart!!!!

deu!!!!

Anònim 3 de febrer del 2012, a les 18:25  

la nikky exsisteix de varitat?¿¿¿

treureu el llibre quart?¿¿¿

anonim....

Anònim 3 de febrer del 2012, a les 18:28  

el dia que em van regalar el primer llibre(fa temps) vaig dinar llegin-lo a la vegada, no vaig fer res mes fins que el vaig acabarr, (vaig trigar un dia!!! KFT)
DEU!!!!!!!!!1

Anònim 7 de febrer del 2012, a les 22:36  

Molen mol me llegit els tres i son mol bons. No paris d'escriure!!!!!


Un petons a l'Iliane!!!!!!!!!!! <3

Anònim 8 de febrer del 2012, a les 13:38  

Adoru diari d'una penjada.
Fareu el 4?
Va porfa feu el 4!!!!!!!!
Núria.;)

Rut 12 de febrer del 2012, a les 20:23  

Mare meva mai he llegit un llibre tan xulo com aquest!!
Només tinc l'1 però vull el 2 i el 3!
I, sisplau, feu el 4!!!

Anònim 18 de febrer del 2012, a les 19:15  

M'encanta aquest llibre!!!
Tinc l'1 el 2 i el 3!! i tots m'els vaig llegir d'una revolada!!!
Les meves amigues han començat a llegir-los gràcies a la meva recomanació... i els hi encanta!!! :)

Anònim 21 de febrer del 2012, a les 21:55  

wau k xulo akest libree!!
m'encanta feu mes:



us estino moolt niki maxwell!!
wappa! ;)

Nikki 24 de febrer del 2012, a les 20:25  

Quan sortirà al 4t llibre?
és que ja me l'he polit!!!!

Anònim 26 de febrer del 2012, a les 17:44  

Aquest llibre m'encanta es divertit y quan em deia:deixa de llegir no podia para era molt interesant i em volia enterar.

NIKKI MAXWELL 26 de febrer del 2012, a les 17:47  

no m'agradaria gens ser la Mackencie.

marina 27 de febrer del 2012, a les 21:28  

rachel renee rossell gracies per apareixer a la meva vida i fer-hi aquestes menees de llibres CHUPICHUPISGUAY.

Rut 1 de març del 2012, a les 20:55  

I LOVE THIS BOOK, RACHEL RENÉE RUSSELL!!

IT'S MY FAVOURITE BOOK!!

GOODBYE!!

marina 4 de març del 2012, a les 18:34  

i like book

me gusta este libro

Anònim 4 de març del 2012, a les 19:21  

M'encanta aquest llibre, es un dels millors que me llegit es una passada!! El recomanoo per a totom!!

I love this book is one of the best I never read.
I recomanted for all the people!!

Anònim 7 de març del 2012, a les 21:23  

És el millor llibre un dels millors i love you!!!!

Carla 10 de març del 2012, a les 17:28  

Aquest llibre m'encanta es el millor llibre que he llegit a i per cert ja m'he acabat el tercer llibre i es una passada us el recomano a totes les persones que els agradi el Diari d'una Penjada

Anònim 24 de març del 2012, a les 15:40  

Hola Nicky!!

M'agrada molt el teu diari!!!

Sòc fan teva i sòc igual que tú!!!


KFT!!!

Anònim 24 de març del 2012, a les 15:41  

Soc fan teva!!

KFT

Anònim 25 de març del 2012, a les 16:28  

Hola nikki! me encanten els teus diaris sobretot el primer! jeje me esta servint per al insti (una mica xD)

anonim 30 de març del 2012, a les 22:40  

mencanten els tres llibres son els millors de tot el mon estic desitjant q treieu el cuart!!!

carlotaaa 6 d’abril del 2012, a les 13:26  

holaaa m'encanten aquets llibres no mi identificuuuu pero son genialssss m'agrda molt llegirlos enseriuuuuuuu

Cristina Polo Jiménez 8 d’abril del 2012, a les 10:08  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim 8 d’abril del 2012, a les 10:11  

Mireu a mi els llibres me'ls deixa una amiga que tinc , que ella se'ls compra per internet i ella té més temps que jo perquè no anem a la mateixa escola i ella té hora de lectura i així té més temps per a llegir avui mateix m'he acabat el segon i li tornaré potser si avui ens veiem li diré que em deixi el tercer que tinc moltíssimes ganes de llegir

Anònim 11 d’abril del 2012, a les 22:45  

Diari d'una penjada m'ha aribat al cor es una noia que es MOLT divertida i una mica penjada, la vritat es que crec que jo tambo o Soc. La nikki, brandon.... Son MOLT chulos i espero que fue un 4, 5, 6, 7... Perque son genials i les di UU. os m'encanten...
Bueno dewww i segiu aixi.

Anònim 12 d’abril del 2012, a les 12:57  

És un llibre que m'encanta !!!
Una amiga i jo vam estar a punt de barallar-nos perquè una amiga ens el deixés !!!

Anònim 15 d’abril del 2012, a les 15:44  

Holaaa
Jo per St.Jordi em comprare aquest llibre!!
Man parlat molt be dell i segur que xalare molt llegintlo per que fa pinta de ser super divertit i segur me mengantare lleigintlo!!!! :)

Anònim 15 d’abril del 2012, a les 17:08  

m encanta tots el llibres de el diari d una penjada i magradaria molt que fagin el 4 el 5 el 6..........................

Anònim 15 d’abril del 2012, a les 22:22  

jo crec que es com el diari del greg pero pero per nenes que es EL DIARI D UNA PENJADA

Nikki ets la canya 16 d’abril del 2012, a les 17:31  

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
ÉS BRUTAL!!
KFT!
MENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTAMENCANTA!!!!!!!!!!

@lbitt@ 24 d’abril del 2012, a les 13:30  

KFT!
Hem van comprar el llibre de "Diari d'una penjada 3. A nascut una estrella del pop!"
soc una gran fan tinc el 1 i el 3 desitxo el 2 :) (L)
I love Diari d'una penjada

@lbitt@ 24 d’abril del 2012, a les 13:33  

KFT!
Hem van comprar el llibre de "Diari d'una penjada 3. A nascut una estrella del pop!"
soc una gran fan tinc el 1 i el 3 desitxo el 2 :) (L)
I love Diari d'una penjada

Anònim 1 de maig del 2012, a les 20:22  

HE LLEJIT AQUET MEGASUPERLLIBRE HI MA ENCANTAT ES MOLT INTERESANT ADEU I FELICITATS PEL TEU LLIBRE TANT GUAI QUE EL MEU SASTITULA DIARI DUNA PENJADA MANUAL DE SUPERVIVÈNCIA A LINSTITUT SOC UNA GRAN FANT TEVA SO LA 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1 FANT TEVA I LOVE DIARI DUNA PENJADA HI ESPERO QUE FAJIS UN ALTRE ADEUUUUUUUUUUUUUU

Anònim 1 de maig del 2012, a les 20:28  

MENCANTA LA NIKKI A I EN FA MOLTA GRACIACOM POSESGDF GUAPOS DIVERTITS I FAMOSOS SOC LA TEVA FANT NUMEROOOOOOOOOOOOOOOOOOO1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,,1,1,1,1,1,1,1,,1,1,1,1,1,,1,1,1,1,1,,1,1,1,,1,1,1,,1,,1EL TEU LLIBRE ES EL MILLOR LLIBRE QUE ELLEJIT MAIIIIIIIIIIIIIIIII ENSERIO I NO ES CAP BROMA PERO SEGUEI AXÍ QUE NO EN PARDRE CAP JEI JEI JEI JEI JEI JEI JEI JEI LOVEEEEE DIARI DUNA PENJADA ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Lauri 2 de maig del 2012, a les 19:51  

hola,jo soc una super-penjada.
I em pregunteria quan surt el seguent llibre,es que vull saberque passar desprès.

Alby and Lilibeth 3 de maig del 2012, a les 17:10  

Això és un pou de KFT's i xD's!! jaja, xulissim, m'encanta! Tinc tota la colecció, i tant jo com les meves millors amigues esperem el quart llibre!! Estem intrigades, a veureeeeeee el que passaaaaaaaa jaja

Bé, que ens teniu aki intrigades!! I a mi també m'encanta dibuixar manga i se'm dona molt bé!! M'encanten els dibuixos del llibre. I les brillantors de llabis, també...! I com m'agraden tantes coses, millor que ho deixem aki!! Adèu, penjades! :P :D

Alby and Lilibeth 3 de maig del 2012, a les 17:18  

I m'ho he estat mirant bé, perquè tambe tink la colecció sencera de diari d'en greg i és veritat, com sassemblen!! KFT!! Jaja, m'encanten les dues coleccions!! (L) xD

Sofiaaa 20 de maig del 2012, a les 19:41  

Hola a totes ya me e llegitel 2 y vui llegirme el 3 perque man dit moltes nenes de la meva classe que esta molt be saps això yo o vic una mica hi ha una pija en el meu curs y yo soc una penjada total pro no tinc la taquilla al costat de la Cristina
Quina sort!!! pro la meva millor amiga si la te al costat!!!

Sofiaaa 20 de maig del 2012, a les 19:47  

Hola a todas me e leido el 1,2 y quiero leerme el 3 porque muchas niñas de mi classe me an dicho que esta muy bien sabes yo la vida de la Nikki la vivo suerte que mi taquilla del lado es de la Cristana
tengo muchisima suerte!!
yo soy la colgada total de mi clase Pobrecita mi mejor amiga tiene la taquilla a su lado!!

Laia Ribó 22 de maig del 2012, a les 15:14  

l'he començat fa 1 més i no puc parar de llegir-lo!!! ES EL MEU LLIBRE PREFERIT!!!! LLEGIU-LO ;)

Lucia 27 de maig del 2012, a les 20:12  

es super xula la coleccio faras el cuatre perque he començat llegint el 1 i no he parat estic desitjant que em regalin el tres perque diuen que es molt xulo !

marexu 28 de maig del 2012, a les 17:42  

aquest llibre es genial, jo quasi mai llegia pero aquest llibre m'ha canviat la vida i la forma d'expressarme perque es com si el que passa ho estiguesis vivint de veritat. M'ENCANTAAAAAAAAAA!!!

Lucia 2 de juny del 2012, a les 13:37  

Igual si que s'ha assembla al diari de greg sol que aquest es una mica mes femeni i mes tipus guai mola molt!


TREURAS EL QUATRE O ACABAS AMB EL DE INVENTAR-TE UN DIARI?

SIUSPLAU SEGUEIX

Lucia 2 de juny del 2012, a les 14:08  

Una cosa com s'et va ocurrir fer el primer llibre,i quan treguis el quatre avises al blog.


ESPERONLA TEVA RESPOSTA.

CLAUDIA!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 de juny del 2012, a les 15:38  

com puc entrar en el sorteig?
o ja he fet tard?

CLAUDIA!!!!!!!!!!!!! 3 de juny del 2012, a les 15:40  

com puc entrer en el sorteig?
o ja es masa tard?
CLAUDIA

Unknown 14 de juny del 2012, a les 14:26  

M'encanta quest llibre es un dels milors que m'he llegit i niki jo m'asseblo molt a tu es millor ser una penjada k una pija epero que tregis mes llibre Un peto

Anònim 18 de juny del 2012, a les 16:12  

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa m'encanta aquests llibres m'els he llegit com a minim 5 vegades(el primer i el segon)pel meu cumle vui qe em regalin el 3 i el mes nou i tambe vui un movil com tuu xeni@

Anònim 19 de juny del 2012, a les 19:38  

Si, jo també em dic Martina, i com moltes de vosaltres penso que estaria bé tenir un móbil......em molesta molt quan vaig pel carrer, ve una nena xulita i treu el seu supér móbil!!!!

ADV LA FAN Nº 1 DE DIARI D'UNA PENJADA!!! 20 de juliol del 2012, a les 11:45  

A mi m'encanta diari d'una penjada tinc tota la col·lecció!! Bueno menys el 4...=(
1 pregunta NIKKI tu de quin color tens el cabell?? es que jo t'imagino amb el cabell castany com jo pero la meva millor amiga (que abans adorva la Mackenzie però ara ja l'odia i t'adora a tu perque ja s'ha llegit el llibre) diu que t'imagina rossa o pelrroja
aixi es com jo m'imagino els personatges:
Nikki=Cabell Castany
Chloe=Rossa pero una mica castany
Zoey= com un gris
Brndon=CAstany com tu i jo i el noi k m'agrada
Mackenzie=Rossa
Jessica cabell castany clar i una mica ros pero no tant com la Chloe
Ho he dit bé nikki??
ah i per cert la meva vida s'assembla molt a la teva!
I com totes vosaltres tambe vull tenir un mobil i em molesta molt com a tu el que has dit anonim

ADV

Ares 23 de juliol del 2012, a les 9:04  
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ares 23 de juliol del 2012, a les 9:08  

Bonees!!!
Sincerament, M'ENCANTEN ELS LLIBRES DE DIARI D'UNA PENJADA! el 1r me'l van regalar el dia de nadal 2011 i casi bé me'l acabo aquell mateix dia! no podia parar de taan intrigant que era i deixar-lo a mitges...ni pensar-ho! pel meu cumpleanys em van comprar diari d'una penjada - com fer un diari super penjat- encara no me'l he llegit pero us ven aseguro que no trigare massa. M'he adonat de que la Nikki et dona consells de com fer el diari i tota la parafernaria suposo que m'anirà bé ja que comenso l'any que bé l'institut a Lleida, espero que no hi hagi una Mackenzie perque segurisim que es fica amb la meva superpejada que tinc dins.
Un petó penjadeees!!! =D

ADV LA FAN Nº 1 DE DIARI D'UNA PENJADA!!! 27 de juliol del 2012, a les 17:46  

Abans d'ahir em van regalar Diari d'una penjada-com fer el teu diari superpenjat i gairebe ja me le acabat us estimuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

Anònim 22 d’agost del 2012, a les 13:33  

Aquest llibre m'encanta.Tots els altres llibres que m'he llegit macabavan aburint pero aquest llibre es diferent.Realment si arribes a coneixer en persona a la escritora d'aquest llibre li donaria les meves sinceres enhorabona per aquest llibre tan fantastic!! Per cert faran diari de nikki 4??? espero que si!! <3

Anònim 26 de setembre del 2012, a les 20:14  

es super guai si conegues l´escriptora seria meravellos soc una fan total!!!!!

Anònim 28 de setembre del 2012, a les 15:01  

Aquest conte es un dels millors que e llegit!!!

Chiara 28 de setembre del 2012, a les 16:03  

m'encanta tant que mel vaig llegir en un dia!!!!! Nikky ets la millor, i els dibuixos son super guais!! em vaig penjar al teu llibre! ;)
Sisplau, siusplau, siusplauSisplau, siusplau, siusplau,
traieu 8, 9 o 10 o mes d'aquesta coleccio!!!1
Adeu!!!
De la teva fan numero 1!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anims!!

Anònim 3 d’octubre del 2012, a les 20:42  

buah mels e llegit tots *-* son el millors llibres del mon espero que surti el llibre nou lestic esperan amb el braços oberts bss de chocolata Margarita

Anònim 12 d’octubre del 2012, a les 14:41  

Pel meu cumleanys(ahir) em van regalar el llibre 4: SMR sobre patins ,tinc moltes ganes d'acavarmel encara que no l'antenc massa...

M.T.C. 2 de novembre del 2012, a les 12:34  

sempre estic buscant llibres nous per llegir i aguestos m'ancanten:)

M.T.C. 2 de novembre del 2012, a les 12:40  

Nicki ets igualeta a mi!

Anònim 3 de novembre del 2012, a les 12:59  

m'ENCANTA AQUEST LLIBRE ES EL MILLOR QUE HE LLEGIT

Anònim 4 de novembre del 2012, a les 17:25  

jo m'els he llegit tots!!!!!!!! només em falta l'últim. m'encanta aquest llibre i no puc parar de llegir!!!!!! m'els he llegit com 5 cops cada un. nómes puc dir que n'en facin molts més i ànim!!! :)

Anònim 4 de novembre del 2012, a les 17:31  

RACHEL RENÉE RUSSELL ETS LA MILLOR ESCRITORA DEL MÓN!!!!!!!!

Anònim 12 de desembre del 2012, a les 18:26  

Li he recomanat aket llibre a unes amigues i els encanta! ETS LA MILLOR RACHEL!!!!!!!!!!!!!!!

Abril 30 de desembre del 2012, a les 23:26  

Jo m'acabo de llegir el quart llibre, es una pasada, vull que surti ja el cinque!

Anònim 1 de gener del 2013, a les 18:39  

M'encanta!!!!:)
Aquet nadal m'han regalat el 3 i el 4.

Anònim 13 de gener del 2013, a les 17:40  

Mencanta molt els llibres!!!!

Mira que es dificil que ami m'agradi un llibre, perque no m'agrada molt llegir!!! Pero aquets son una pasada, no son tan aburrits com els que em llegia!!!

carla 14 de gener del 2013, a les 12:34  

m'encanten tots els llibres de diari d'una penjada. Ja estic esperant que surti el 5. Per cert, sabeu quan sortirà?

nicki 6 de febrer del 2013, a les 20:40  

que chuli los libros

Julay 2001 25 de febrer del 2013, a les 20:36  

akest llibre a triunfat tant per lo divertit i fantastic k es espero k el 5è surti tan aviat com sigui possible i espero k no s'acabi mai akesta col.leccio de la nikki!!!!!!!!Siusplau Rachel treulo aviat el llibre 5!!!!!! totes les meves amigues estem espeant a k surti el 5!!!SOM FANS TEVES I SOBRETOT DE LA NIKKI!!!!!!!!

Cukita 4 de març del 2013, a les 10:59  

Nikki!!!! Sóc super fan teva!!!! Ja m'he llegit el teu diari 1,2,3,3 i mig i m'estic llegint el quatre!!!! MAI DEIXIS D'ESCRIURE DIARIS!! M'has animat i estic fent un diari!

En serio

MAI DE MAI DEIXIS D'ESCRIURE!!

andrearoma30 16 de març del 2013, a les 18:30  

M'encanten aquesta col·lecció de llibres, són super divertits!!!!!!!!!!

andrearoma30 16 de març del 2013, a les 18:36  

I<3 <3 <3 you Nikki

Anònim 18 de març del 2013, a les 21:31  

hey!m'agradaria saber si hi ha una data fixa per quan surti el diari d'una penjada 5

andrearoma30 20 de març del 2013, a les 16:01  

aixo fareu el número 5???!!!

Anònim 26 de març del 2013, a les 19:27  

niky ets la millor m' encanten els teus llibres :)

Anònim 26 de març del 2013, a les 19:32  

el teu blog el millor els teus llibres son la meva vida i m' ajuden a viure millor la adolescencia

Anònim 26 de març del 2013, a les 19:35  

vull l'altre llibre m' he llegit l' 1 el 2 i el 3 vull el quatre les penjades com jo i com moltes més no poden viure sense els llibre de DIARI D'UNA PENJADA.

Laura Garcia 8 d’abril del 2013, a les 14:30  

Cuant va ser el meu anibersari la meva tieta em va comprar diari d'una penjada 1 i vaig flipar ara intento conseguir tota la col·ecció.Tinc una amiga que la te tota i li demanu els libres <3

Anònim 21 d’abril del 2013, a les 20:59  

es un del millors llibres k he llegit es la bomba!!!!!!!!
Is the best book!!!

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts