Diari d'una penjada 9. La Reina del Drama

Bon dia penjades!

Avui m'he llevat una mica inquieta i pensant molt en el meu últim llibre. Suposo que perquè tingut un mal son... he somiat que la McKenzie es tornava a apoderar del meu diari!! QUIN HORROR!! :(

Per sort aquest cop només ha estat un somni... :-D Però sabeu que, penjades? Això un dia va passar de veritat i al meu últim llibre: Diari d'una penjada 9. La reina del drama us ho explico tot!

Aquí trobaràs un avançament del primer capítol per si no pots esperar més a començar a descobrir com va anar la cosa... (Primer capítol)

També el pots comprar online seguint aquest enllaç (Diari d'una penjada 9. La reina del drama) o demanant per mi a la teva llibreria més propera.

Que gaudiu de la lectura!

Nikki

3 comentaris:

Anònim 19 de juliol del 2016, a les 19:14  

Jo mai els compro els llibres els tenen a totes les biblioteques, trobo que és una forma més fàcil i económica de poder disfrutar de la lectura!:)

PD: Per cert Nikki, és veritat que sortirà el 10?

Nikki 22 de juliol del 2016, a les 13:29  

Sí, estic molt contenta que els tinguin a totes les biblioteques! Però de vegades m'agrada tenir els exemplars per més temps i prefereixo comprar-los i col·locar-los en les meves prestatgeries. A vosaltres no? I què bonic que es veure l'arc iris de colors en la meva habitació... <3

Pd: Sí, però shhh... encara és una sopresa! :D

Unknown 4 d’agost del 2016, a les 14:10  

a mi si mencante tenir els llibres a la meva prestageria i aixi mels torno a llegir i rellegir .els del diari duna penjada els tinc tots i mels he legit tots almenys quatre vegades i perque no tinc temps si no mels legeria cent vegades mes.

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts