GAIREBÉ VACANCES!



Ei penjades!



Com va la vida?



Ja queda poc per acabar el curs i vindran les vacances!!!! :)



A mi m’agradaria fer un viatge a algun lloc exòtic, com la Índia o Tailàndia... o potser anar als Estats Units i veure les estrelles de Hollywood...



M’agradaria anar-hi amb en Brandon i pujar a totes les atraccions turístiques, visitar museus, estirar-nos a la gespa d’algun parc a mirar els núvols, compartir gelats... 

 



Aiiix... que bonic que seria!



Però sent realista crec que m’hauré de conformar en anar de vacances  amb els meus pares i la Briana a algun apartament de platja. Això significa fer mil hores de cotxe, arribar a un poble plagat de turistes de color gamba i passar-me totes les vacances aguantant com la Briana em tira sorra per sobre quan anem a la platja.



I vosaltres, ja sabeu què fareu aquest estiu?



Per cert, què considereu indispensable portar a la vostra maleta d'estiu?



Una abraçada,



Nikki

32 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog