SHOPPING!!!



Penjades!

Avui, demà i demà passat se celebra la Shopping Night & Day de Vic. Si teniu l’oportunitat d’anar-hi, doneu una volta per allà!

Totes les botigues surten al carrer i hi ha roba, bosses, complements i un munt de coses per comprar.

A més se celebren moltes activitats, concerts i molt més...

Jo hi aniré amb la meva família. Vull comprar-me un biquini per anar a la platja i potser unes xancletes a joc!

Diuen que plourà i em posaré les meves súper botes d'aigua de color rosa que les vaig comprant l'any passat :) Quines ganes!! I vosaltres, què fareu?

Si hi aneu aviseu-me!

Una abraçada!

Nikki

 

22 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog