Salt de trampolí!



Ei penjades!



Com proven les vacances d’estiu?



Sabeu què tinc pensat fer aquest cap de setmana? Resulta que se celebra un campionat de salts de trampolí a la piscina de la meva ciutat i jo m’hi presentaré!



No sóc una crack de la tècnica, més aviat tinc un estil lliure que es basa en saltar ben alt i intentar no fer planxa al caure a l’aigua, però intentaré fer-ho tan bé com pugui!



Els de la classe de l’insti m’han dit que em vindran a animar! I entre ells hi haurà en Brandon!!! El vull deixar bocabadat amb un salt amb voltareta!



Em posaré un banyador de colors ben cridaners que em faci ben morena! :)



Vosaltres ja heu anat a la platja o a la piscina?



 Una abraçada penjades!



Nikki

13 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog