Necessito descansar!

Ei penjades!

Com ha anat la setmana?

La meva molt cansada! Entre les classes, els treballs, la pesada de la Briana que vol que juguem juntes... No he parat quieta!!

Així que he decidit que aquest cap de setmana em toca descansar!

Si fa sol i calor m’agradaria anar a la platja a posar-me ben morena per la temporada d’estiu.

 

Si plou, em quedaré a casa mirant pelis! Me’n recomaneu alguna de bona?

Normalment m’agraden les comèdies i les pelis de por, però crec que em decantaré per veure una peli d' acció que sempre funciona. Què us sembla "Els Jocs de la Fam"?


Una abraçada!

Nikki


18 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog