Exàmens, exàmens i més exàmens...



Hola penjades!!

Què tal va tot? Ja dintre de res acaba l’escola!! Quina emoció!! Vosaltres quan acabeu l’escola?

Tinc unes ganes de que arribin ja les vacances d’estiu. Tot i que ara estic súper enfeinada amb els exàmens finals, i em passo els dies estudiant, només puc pensar en les meves estimades i merescudes vacances. Però fins que arribin les vacances, jo estic a casa, tal que així: 




Aquest any, anirem a un campament i té pinta que serà súper divertit. Anirem les 3: la Chloe, la Zoey i jo. Ja ens ha confirmat que estarem a la mateixa habitació totes tres, i espero i desitjo que la Mackenzie en tingui una habitació a la l’altra punta, perquè sinó...

Ja us aniré explicant més sobre la nostra acampada. Ara he de continuar estudiant dur, que ja estem a la recta final.

Vosaltres també esteu d’exàmens? Expliqueu-me en comentaris!

Una abraçada penjades!!

4 comentaris:

Unknown 3 de juny del 2019, a les 22:31  

El 21 de juny
QUINES GANES DE QUE S'ACABI JA L'ESCOLA!!!
i tu Nikki també tens ganes de que s'acabi ja l'escola, Bueno en el teu cas és l'institut perquè jo encara estic a l'escola i ara al septembre començo linstitut!!!

Unknown 9 de juliol del 2019, a les 16:50  

Hola Nikki a mi mai m'agradat llegir pero desde que em van regalar els teus llibres llegeixo molt mes perque son xulissims. Ja vaig per el 5, Ueee! Una CRAC del periodisme. Faras el 14?(porfi contesta) Ets la millor escritora de diaris del mon!!!!

Nikki 11 de juliol del 2019, a les 11:52  

Hola!! Què bé que t'agradin tant els meus llibres! M'alegra molt escoltar això.
Un petonàs enorme!

Unknown 7 de setembre del 2019, a les 13:06  

Hola nikki soc jo un altre cop i sol volia que sapiguesis que malegra molt que pogem ser amigues i per cert em dic natàlia

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts