Ajudem a un menjador social!



Hola penjades!!

Com esteu avui? Jo molt contenta!! Com m'agrada ara que els dies es fan més llargs!!

Sabeu que vam fer l’altre dia la Zoe, la Chloe i jo? Vam anar a ajudar a un menjador social, i va ser una experiència inolbidable. Vam estar cuinant i vam conèixer a molta gent. Ens van explicar moltes històries i ens vam sentir molt bé de poder ajudar a altres persones fent una cosa tan senzilla com cuinar i passar estona amb ells.

El look no era el més maco, tot s’ha de dir, pero val la pena per ajudar a la gent que ho necessita, veure com t’ho agraeixen i el somriure que els hi veus a la cara.

La veritat que va mereixer la pena, i va ser una experiència única. 

Nosaltres, ja hem dit que ho hem de tornar a fer un altre cop. Vosaltres heu col·laborat amb alguna acció solidària alguna vegada? 






Una abraçada penjades!!!

1 comentaris:

Unknown 3 de juny del 2019, a les 22:26  

No.jo mai he colaborar en cap col·laboració solidária i la veritat és que m'agradaria provar-ho.
¿Es Divertit?
Espero la teva resposta.

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts