RECOMANACIONS DE LECTURA PER L'ESTIU



Hola, Penjades!

Què tal va l'estiu? Jo ja he tornat de les meves supervacances a Roma, i han estat GENIALS! Us recomano que, si no hi heu estat mai, hi aneu, i sobretot que tasteu el seu menjar. MMMMMM, ERA TOT TAAAAN BO!
Però ara ja torno a ser a casa, i com que tinc un munt de temps, vull llegir molts i molts llibres (i també escriure, és clar!). Vosaltres n'heu llegit de bons, aquest estiu, per recomanar-me? Jo us en recomano un: Nevermoor. És una passada! La Morrigan està maleïda des del dia del seu naixement, però, just quan espera resignada el seu destí, apareix un estrany personatge que la condueix fins al màgic i secret indret de Nevermoor. I fins aquí us puc explicar. De debò, us l'heu de llegir.
Vosaltres què heu llegit fins ara? Quins llibres em podríeu recomanar? Espero les vostres propostes!



                                                                   Bones vacances, Penjades!
Nikki

1 comentaris:

Unknown 12 d’octubre del 2018, a les 16:24  

et recomano els llibres que ha escrit la teva autora

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts