SETMANA D'ESPORT


Hola Penjades!

Com esteu? Jo la veritat que bastant bé. És molt estrany, però no em puc queixar. No he tingut cap problema amb la Mackenzie Hollister ni he fet el ridícul davant el Brandon, ni tampoc se m'ha perdut el meu estimadíiiiiiissim diari...., perquè ho vaig passar súper malament. Ho recordeu?????

En fi, avui us volia explicar una cosa mooolt divertida.

Com ja ve el bon temps, el professorat de l'insti ha tingut la idea de fer una setmana on es practiquin diferents esports, com el fútbol, el bàsquet, el tennis, etc. Sobre tot, jocs de pilota, per tal de practicar en equip, però sobre tot per gaudir del bon temps que fa a l'aire lliure i tenir una setmana diferent.

M'he apuntat amb la Zoey i la Chloe perquè almenys estiguem al mateix equip, us imagineu que estic amb la meva arxienemiga??? KFT, KFT!!! NOOOOOOOOOOOO, si us plau!!! Estaria súper incomòda i no aprenderia res de res!!! Doncs la setamana va transcòrrer súuuuuper bé i m'ho vaig passar genial!!! Una cosa a destacar es que l'últim dia vam fer un partir de fútbol i adivineu!!! Van fer capitans, i la Zoey va ser la capitana de la Mackenzie, li va fotre una canyaaaaaa!!! Que al acabar vam riure moooltísssssiiiimmm!!!!


En fi, una bona setmaneta ja va bé, no trobeu Penjades?????

Petons, 

Nikki

2 comentaris:

Anònim 16 de juny del 2018, a les 10:34  

Si,sabies que m'encanta el tennis,l'estimo,de gran jo, m'agradaria molt ser jugadora de tennis,saps?
DE LA TEVA AMIGA
Abril Roure Viladrau

Unknown 24 de juliol del 2018, a les 8:37  

hola Nikki ya se que fa un mes que vas publicar aquest post pero ka vegada anterior nomes m a donar tems de llegir. Nmes et volia dir que ets la mijor i que soc penjada desde sempre un peto desde vilanova i la geltru

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts