Els meus Super KITS!


Hola! Quantes PENJADES hi ha per aquí?

Segur que totes vosaltres en sou però i si us pregunto.... Quantes SUPERPENJADES hi ha per aquí??

Em sembla que ja us n'he parlat però es que em moro de ganes de recordar-vos els meus SUPER KITS que han sortit aquest any passat. Els teniu ja??

Diari d'una Penjada. Kit de supervivència


Diari d'una Penjada. Kit superamigues


Estic super emocionada perquè l'altre dia pel carrer em va parar una amiga a dir-me que s'ho passava d'allò més bé fent les pulseres de l'amistat! I que ja quasi tenia el diari del kit acabat! 😃

Em faria molt feliç saber si us han agradat per a fer-ne més. Què us semblen els kits doncs¿?

Petons a totes!!

Nikki

1 comentaris:

Anònim 3 de març del 2018, a les 15:21  

Nikki això és una passada total, m'encanta ,per cert quan sortirà el pròxim llibre?
La teva super fan i millor amiga:
Abril Roure Viladrau

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts