Amistats penjades

Penjadeeeeessssss!!!

Com esteu?

Avui us escric per dir-vos que estic molt, molt contenta de tenir a la Cloe i a la Zoey com amigues. Em fa molt feliç saber que amb elles ho puc compartir tot i m'ajudaran a passar els moments divertits i també aquells moments quan estic una mica tristona. :-( 

I vosaltres, què en penseu de l'amistat? Teniu una milllor amiga o amic? 




Va, expliqueu-me que tinc ganes de llegir les vostres històries i que compartiu amb mi les vostres inquietuts, preguntes, vivències!!

I, també m'agradaria que convidéssiu a les vostres amigues a seguir el meu bloc, 'com més serem, més riurem'!

Una abraçada,

Nikki!

15 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog