Quina calor que fa penjades!

Què tal penjades? 

Com va l'estiu? Quina calor més insoportable, oi? Quasi no es pot ni sortir al carrer en les hores més fortes de sol.... Una de les meves tècniques per a superar-la és quedar-me a casa durant aquestes hores on el sol està tant fort. I no us penseu pas que m'avorreixo, no! Em passen les hores volant mentre escric al bloc o em poso a llegir! 

I si haig de sortir a comprar el pa o a fer algun "recado" per la mare, em poso molta crema solar. SUPER IMPORTANT penjades: encara que ara sembli una tonteria perque no ens cremem, ens hem de posar protecció solar per evitar futurs problemes a la pell.

I vosaltres, què feu per superar aquesta calor? Teniu alguna tècnica com jo? Esteu escribint el vostre propi diari com jo? Quin llibre esteu llegint aquest estiu? EXPLIQUEU-ME... :D





Petonets penjats!

Nikki :-)


10 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog