UNA DECISIÓ IMPORTANT!



Penjadeeeeessss!!!

Com esteu?? Jo estic suuuuper contentaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Resulta que abans de sortir de classe en Brandon m’ha dit que si ens podiem trobar abans de marxar a casa… EVIDENTMENT LI HE DIT QUE SÍ!
He anat cap allà i m’ha dit si volia que féssim alguna cosa junts el dissabte! 
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!! (això és el que sentí al meu cap… però jo he fet veure que no m’emocionava tant)… Li he dit que sí que podriem quedar després de dinar i veure què podiem fer. I alesores ha vingut la pregunta... M’ha dit: vindràs amb la Cloe i la Zoey? Ostres!! Clar, si li deia que sí aleshores ell vindria amb els seus amics i si li dic que no què! Només quedariem ell i jo?? QUINS NERVIS!!!!

Total que al final li he dit que com aquesta tarda havia quedat amb elles els hi preguntaria i li diría alguna cosa…

PERÒ QUÈ FAIG PENJADES??  

Per una banda penso: per fi!!! Quedarem sols!! Però és clar és que em poso tan nerviosa que si estan la Zoey i la Cloe també serà més fácil… NO SÉ QUÈ FER!!

Necessito els vostres consells!

Una abraçada,
Nikki

9 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog