Castanyada i Halloween, nosaltres ho celebrem tot!

Penjadeeeeeessssss!!

Què tal!!

Sabeu què va passar finalment el dissabte passat? a veure qui ho endevinda, la setmana que ve us dono la resposta! ;)

Avui estic MOLT CONTENTA arriba uns dels meus dies preferits de l'any: LA CASTANYADA I HALLOWEEEEEEENNNN!! Uuuuueeeeee!
M'agrada perquè em poso les botes menjant panellets i castanyes i a més sempre fem alguna festa amb les noies, ens disfressem a casa meva, ens pintem, en fi! Que al final montem un caos a la meva habitació i la mare es posa histèrica!! 

De fet, demà hem quedat amb el grup del Brandon (uuuuhhhhhhh) i ells aniran disfressats de vampirs i nosaltres encara no sabem!! Sempre ens esperem a l'últim moment!!!
Hem pensat en: bruixes, fades malignes, esquelets (de color rosa, això sí), mòmies... Però no sabem què fer i aixó és demà!!


Penjades, com sempre... AJUDEU-ME!! Vosaltres us disfresseu? De què? De què creieu que podem anar nosaltres?
És clar, jo em vull disfressar però també vull estar guapa, m'enteneu oi Penjades?

Una abraçada!!

Nikki

23 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog