DECEPCIÓ TOTAL I VENJANÇA!



Hola Penjades! 

Us recordeu que l’altre dia us vaig explicar que havia rebut una carta d’un admirador secret? Doncs no me n’havia adonat però era el dia dels innocents... I ja us imagineu qui me la va enviar oi?? Efectivament, va ser la Mackenzie!!!

Quina  ràbia!!! Em sento tan tonta de haver-me fet il·lusions amb en Brandon.... :(

Menys mal que ho vaig descobrir a temps. Els ho vaig explicar a la Cloe i a la Zoey, i vam estar inspeccionant la carta detalladament. Per sort (i per desgracia per ella), la Cloe aquest trimestre s’ha hagut d’asseure al costat de la Mackenzie a classe de socials i coneix la seva lletra. Així que em va dir que reconeixia la lletra i que segur que l’havia escrit ella. 

Llavors vaig estar pensant perquè ho hauria d’haver fet i vaig lligar caps: era el dia 28 de desembre, els Sants Innocents!!!

Aquesta li hauré de fer pagar!! VENJANÇAAAA!!  M’heu d’ajudar amb un pla per tornar-li la innocentada!


Per sort, fins la setmana que ve no l’hauré de veure a l’insti, encara tinc temps de pensar-hi... He pensat que demanaré als Reis que em portin cola transparent i quan no s’ho esperi li posaré a la cadira perquè es quedi enganxada!! 

Vosaltres què demanareu als Reis Mags?
Espero que el vostra any 2014 comenci millor que el meu!

Una abraçada penjades!!!

Nikki

119 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog