UN ADMIRADOR SECRET!!!! KFT!!!!!



Ei penjades!

Us he d’explicar una cosa mooooolt forta! He rebut una carta d’un admirador secret...  KFT!!!!

No sé  qui me l’haurà enviat, però estic molt emocionada pensant-ho... Creieu que podria ser en Brandon??? :D No m’agradaria fer-me il·lusions...

Aquest matí el meu pare m’ha dit que havia rebut una carta. Jo no em pensava pas que fos d’un admirador, em pensava que seria de la Zoey o la Chloe perquè per Nadal ens enviem felicitacions... Llavors l’he obert i deia:

Hola Nikki!

Fa dies que et vull felicitar el Nadal però no m’he atrevit a fer-ho, per això t’envio aquesta carta.

Espero que passis un bon Nadal i segueixis tenint aquest somriure.

T’estimo!

I ja està!!!! Que m’estima?? Que segueixi tenint aquest somriure??? Què vol dir amb això??? SMR!!!

 La veritat és que no puc parar de donar-hi voltes!!

Vosaltres què en penseu?? Què faríeu en la meva situació? Necessito el vostre consell!!!

Ajudeu-me siusplau!!


Nikki

92 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog