KFT! Sabeu qui és la meva amiga invisble?


Penjades, ha arribat el nostre moment!

Ha arribat Nadal i ara és el moment de demanar tot allò que ens ve de gust. La meva llista comença a ser super llaaaaargaaaa! :)

Però el que volia explicar-vos és que aquest divendres farem l’amic invisible a l’insitut i m’ha tocat a…. brrrrrrrrr… us ho imagineu? La McKenzie!!! Com pot serrrrr? Per què tinc tanta mala sort? En aquest moment he pensat: mira que som gent a la classe. Doncs no! M’hagut de tocar ella! Però La Cloe i la Zoey m’han proposat una cosa que pot ser la JUGADA DE L’ANY:  porto tot l’any aguantant totes les jugades brutes de la McKenzie i dient: aquesta me l’apunto! I és clar, tant apuntar tant apuntar, al final tinc una super llista de totes les vegades que he jurat venjaçaaaaaaa!! Bé doncs crec que ha arribat el moment no? Què en penseu?

Si us plau Penjades necessito la vostra ajuda!!

Què li puc regalar per tornar-li totes les que m’ha fet?

Gràcies Penjades!!
Nikki

16 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog