Avui us porto una gran noticia!!



Hola penjades!!!

Com va tot? Avui us porto una gran noticia!!! I és que estic molt emocionada ja que avui surt a la venda el meu nou llibre!!!! Ja hem arribat al número 14!!! Jooo, quina emoció em fa!!!

En aquest nou llibre trobareu moltes més aventures meves amb les meves millors amigues, que ja sabeu de sobres que són la Chloe y la Zoey. Tot i que també us explicaré més coses sobre el Brandon i com no...de la Mackenzie... que sempre està allà per empipar-nos a totes... però tot això ja ho sabeu vosaltres! 

Quines ganes de que el llegiu!! Us faig un petit avanç i es que en aquesta ocasió viurem una aventura molt especial ja que anem de gira amb els Bad Boyz!!!!  

Espero que us agradi molt el meu nou llibre! I dieu-me què us sembla als comentaris!!! :) 

Moltes gràcies per acompanyar-me en tantes aventures ja! 



Una forta abraçada i molts petons penjades!!

Nikki

1 comentaris:

la super....logichica o.....su 4 de febrer del 2020, a les 22:29  

jo tinc tota la colecio i vuic saber exactament que es una penjada

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts