Tornada a l'escola!



Hola penjades!! 

Com esteu? Què tal els primers dies de cole? Jo no em puc queixar... encara no tinc gaire feina i ara arriba el pont de les festes de la Mercè, que pels que no ho sapigueu, són les festes de Barcelona.

El 24 és festiu a Barcelona, però aquest any com és un dimarts, tenim festa el 23 i el 24, pel que tenim un cap de setmana súper llarg. A més, els pares també tenen festa a la feina i segurament aprofitem per fer un munt d’activitats tots plegats.

Per les festes de la Mercè sempre hi ha moltes activitats al carrer, concerts, exposicions.... i intentarem anar al màxim de coses possibles. A més, com encara no fa fred i ja no fa tanta calor, s’hi està molt bé al carrer i ve molt de gust fer aquestes activitats.

Aquest any segurament m’apunti a fer alguna gimcana o una activitat d’aquest tipus que són molt divertides, però mai m’hi atreveixo.

Les que sou de Barcelona, heu anat algun cop a la Mercè? Què es el que més us agrada d’aquesta festa?

Expliqueu-me als comentaris penjades!



Molts petons!!!!
Nikki

7 comentaris:

Anònim 17 de setembre del 2019, a les 19:01  

Hola Nikki, jo ja he començat al cole. Han vingut dos nenes noves al meu cole una es diu Madelin i l'altre Maria. La Madelin es molt xerraire pero en canvi la Maria es força callada. Espero que t'ho passis molt be a les festes de la Marcè.
Petons: Lili

Anònim 17 de setembre del 2019, a les 19:06  

Holi nikki m'agraden molt els teus llibres son molt guais

Nikki 19 de setembre del 2019, a les 11:35  

Hola Lili,
Ohhh, és molt guai quan arriben companys nous :) Espero que hagi anat genial la tornada a l'escola! Un petonàs!!!

Nikki 19 de setembre del 2019, a les 11:37  

Hola!! Moltes gràcies :) Espero que els gaudeixis molt!! :)

Anònim 21 de setembre del 2019, a les 12:32  

Hola Niki ja he començat el cole, a català hem fan llegir un llibre i jo estic llegint (Quan no ets la reina de la festa) es molt divertit , es el primer llibre teu que llegei-xo, es que jo abans llegia el diari de Greg, però un dia una amiga hem va dir que diari d'una penjada era molt semblant. això es tot gracies per els teus llibres

Unknown 18 d’octubre del 2019, a les 13:49  

Hola, nikki soc la Natàlia i jo ja fa 1 mes que he començat el cole van venir 2 nenes noves la Maira i la Mahin casi cada dia em venen a buscar per jugar no parlen català parlen paquistanés pero jo i mes gent els hi ensenyem català i elles m'ensenyen paquistanes es molt xulo. no vull que s'acabi el cole perque es el meu últim any i despres a l'insti cosa que no esta junt amb el meu cole.
Petons:Natàlia

Nikki 21 d’octubre del 2019, a les 18:41  

Hola Natàlia, què bé que cadascuna li ensenyu el seu idioma a l'altra. Això és súper guai! Gaudeix al màxim aquest últim any i ja veuras com l'insti també t'agrada molt.
Un petó!

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts