Per fi arriba la tardor!



Hola Penjades!!!

Com esteu? Sabeu que ja fa més d’una setmana que va arribar oficialment la tardor? El 23 de setembre és quan vam canviar d’estació. 
A mi m’encanta aquesta època de l’any. Comença a fer una mica de fresc però no molt mooolt de fred. No us encanta quan podeu estar per casa amb un jersei calentet i passar el dia tranquil·lament fent activitats divertides?
A mi m’encanten els típics dies que et passes la tarda llegint un bon llibre mentre et prens una xocolata calenta, o mirar pel·lícules al sofà de casa quan plou a fora. En aquesta època de l’any també m’agrada molt estar a l’escriptori de la meva habitació i aprofitar per escriure mooooltes històries. Ah, i també una de les coses que faig molt, és fer pastissos i altres dolços amb la Brianna. És súper divertit!!! 


A més, arriben moltes festes que m’encanten! La castanyada per exemple, i si, vale... he de reconèixer que també celebro (i m’encanta) Halloween! 
 
A vosaltres us agrada tant com a mi la tardor? Què us agrada fer en aquesta època de l’any?



Feliç setmana penjades!
Petons!

Nikki

 

1 comentaris:

Amoon 4 d’octubre del 2018, a les 15:39  

Hola Nikky!!!! A mi tambe m'agrada la tardor. Celebro la castanyada, però Hawoween NO. BUAAAA!!!! Saps perque no? Dons perquè els de la meva familia son molt aburrits!! A sobre no tinc cap cosí!!!! I la meva germana és la unica que es disfresa, i jo. Però si que m'agrada esta a casa i els dies que plou veure una peli... Però hem fa pal que plogui els dies de insti!!!! Adeu

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts