Bon Nadal penjades!

Ja son aquí les FESTES DE NADAL!! UUEEE!!

Estic supercontenta! Tinc moltes ganes de que ens reunim amb tota la família i fem aquests súper dinars i sopars de celebració!!! La mare sempre em diu que no sé parar a temps i acabo massa plena que l'endemà, de vegades fins i tot em fa una mica de mal la panxa. Aquest any intentaré fer més bondat.

I els REGALS què?? Crec que aquest any també m'he portat súper bé, i vosaltres? Us portaran tot allò que heu demanat?


BON NADAL! I fins l'any que ve! 😀😀😀


Aquí us deixo una foto del nostre arbre, fa goig ehhh.


Petons, 

Nikki

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts