Ara sí, benvinguda tardor!

Hola!!!

Ara sí que podem dir que estem a la TARDOR!🍁 I avui especialment estic contenta perquè he estrenat el paraigües nou que m'havia comprat la mare! Ha estat un èxit a l'escola! ☂ 👌

Us agrada la pluja plenjades?  Tot i que de vegades pot ser una mica empipadora, no creieu que té un encanta especial?? I aquelles tardes plujoses que no pots sortir de casa però et quedes estirada al llit llegint un llibre. Em sembla que avui serà una d'aquestes.




Quin llibre em recomaneu?

Felices lectures penjades! 💖 📖
Nikki



5 comentaris:

Unknown 1 de novembre del 2017, a les 16:28  

ei! nikki que tal?

el meu llibre preferit es el 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 TOTS

per cert la pluja m'encanta la olor quedar-te al llit gracies per fer llibres tant divertits , encara que tu no ho pensis tens una vida molt interessant i divertida m'agradaria ser com tu

Unknown 1 de novembre del 2017, a les 16:34  

hola nikki que tal ?

m'encanta la pluja la olor quedar-se al llit ...

els meus llibre preferit son tots i encara que tu no ho pensis ets especial tens una vida interessant i gens avorrida GRACIES

ojala tingues una vida com la teva

nara 4 de novembre del 2017, a les 20:58  

hola niki.
el llibre que mes magrada es el 10.
la teva vidaes mol guai molt interesant i sobretot amb molts sentimes

Anònim 6 de desembre del 2017, a les 13:15  

Mirar la tele

Anònim 6 de desembre del 2017, a les 13:19  

Diari d'una penjada11

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts