FKT!!! La calçotada va funcionar però...

Penjades!!! 

Tenia moltes ganes d'escriure aquest post... TOTS ELS VOSTRES CONSELLS VAN FUNCIONAR! 
Ho sé perquè no us ho creureu però, a la calçotada ens vam trobar amb la McKenzie! AAARRRRRGGGGG!! Imagineu-vos la meva cara de "No m'ho puc creure!!!!".

Quantes possbilitats hi havia que coincidissim al mateix lloc? Penjades! CREIEU QUE ALGÚ ENS ESTÀ ESPIANT??? Necessito que m'ajudeu a esbrinar com ha pogut ser això?

Ara! Jo no em vaig venir a baix, vaig pujar al cap i la vaig mirar com dient: sí, sí però sóc jo qui està amb en Brandon! i ens ho vam passar SUPER BÉ! Vaig viure molts moments de SMR però... estic TTTTANNNNTTT CONTENTA!!!!

Aleshores Penjades, com puc saber si tinc aprop una o un espia? Què farieu vosaltres?

Gràcies Penjades!!

Ah! Agafeu els abrics ;)


UNA ABRAÇADA, 

Nikki

3 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog