HEM QUEDAT DIVINES!!!



Ei penjades!



Per sort les rascades de la cara, les que em vaig fer quan practicava el surf,  comencen a desaparèixer!



L’altre dia, jo la Cloe i la Zoey vam anar al centre comercial a buscar cremes regeneradores perquè el cutis em quedés ben fi!



N’hi havia de totes les marques i de tots els tipus: d’aloe vera, de roses, de préssec... Fins i tot de càctus!



Jo no hi confiava massa, però ens va atendre una noia molt simpàtica i ens va deixar provar les cremes.



Ens vam fer un tractament de bellesa al mig del centre comercial! I vam quedar divines!!!



Vosaltres us poseu cremes, colònia o pinta-ungles?



Una abraçada penjades!



Nikki

 

32 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog