Necessito un canvi de look!



Hola Penjades!
Com esteu?


Jo estic súper acalorada! Casa meva sembla un forn, com a mínim hi deuen haver 30 graus!


Intento sortir de casa tant com puc i anar a la piscina o al parc a descansar a l’ombra dels arbres però, fa tanta calor que quan torno a casa ja estic suant un altre cop.


Crec que part del problema és que tinc el cabell molt llarg i em cobreix com una manta de llana. Ara a l’estiu és millor portar-lo curt perquè deixes que et passi l’aire pel clatell.


M’agradaria tallar-me’l però no sé quin pentinat fer-me...
A més, a la Cloe l’altre dia se li va enganxar un xiclet al cabell i també se l’ha hagut de tallar... No vegis quin disgust pobre...

Si me’l tallo anirem totes 3 amb el cabell curt. No vull que es pensi que em vull copiar el pentinat...


Què em recomaneu? Com aneu pentinades vosaltres?
Una abraçada penjades!



Nikki

 

25 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog