SÚPER CONTENTA!



Ei penjades!

Ja teniu el meu nou diari??

Espero que us agradi! L’editorial i jo estem súuuper emocionats amb aquest nou projecte!
Estic tan contenta que se’m nota a la cara, vaig per l’insti somrient com una fleuma!

L’altre dia, a classe de Mates em vaig quedar mirant a l’infinit i somrient, pensant en si us agradaria el llibre o no, i de cop vaig notar que en Brandon m’estava mirant. KFT!

Va ser només un moment, però el cor se’m va accelerar! Ens vam estar mirant durant 4 o 5 segons i llavors em va somriure!!! SMR, SMR!!!

Aiiix...


A vosaltres com us ha anat la setmana?
Què teniu pensat fer aquest cap de setmana!

Una abraçada,
Nikki

46 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog