KFT!! El 4 d'octubre el meu nou diari a les llibreries!!

Ei Penjades!!

Tinc una notícia SÚPER EMOCIONANT! Primer de tot us vull donar les gràcies a totes i a tots les penjades i penjats que seguiu els meus diaris perquè gràcies a això m'han demanat un altre diari més i el 4 D'OCTUBRE podreu trobar a totes les llibreries EL MEU NOU DIARI: Diari d'una penjada 4. SMR SOBRE PATINS!

No us vull avançar res perquè no us vull tallar el rotllo però, us en puc assegurar que us deixarà amb la boca oberta!! 

Només us avançaré una cosa... voleu veure la coberta? Aquí la teniu!
Espero que us agradi! 

A més perquè no us perdeu cap diari dels que he publicat, hem decidit fet uns expositors súper xulos a on podreu trobar tots els meus diaris, així no us en faltarà cap!!

Què en penseu? us agrada? 

Per cert, ja sabeu què és SMR?

Una abraçada Penjades!! :)

35 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog