Per fi! VACANCES DE NADAAAAL!

Hola gent! Feia dies que no escrivia al diari, però és que la meva mare m'ha prohibit internet fins que acabés els innombrables...ja sabeu que vull dir...ELS EXAMENS de l'insti!!!! :( Quin pal!!!Tinc el cap que m'EXPLOTARÀ en qualsevol moment! Jo flipo, perquè la mare segueix dient que els anys de l'institut són els menys durs de la vida! KFT! Aguantar la MacKenzie si que és el més dur que estic fent a la vida, SEGUR! Però finalment, la glòria...VACANCES!
Què us ha portat el Pare Noël o el Tió? No us ho creureu, jo estava convençuda que em regalarien el súper mòbil última generació que volia...m'he portat prou bé no? :) Doncs pareu atenció a la següent foto, perquè no cada dia veureu una relíquia de museu com això...M'han portat aquest jersei!!! :(((( Sóc, o no sóc una penjada???
Ja ho séééé...el més important és estar amb la família i ser molt feliços. D'acord...però jo seria molt més feliç amb el meu mòbil nou!
BONES FESTES A TOTHOM!! :)))
Nikki


5 comentaris:

Martetaaaaaaa 29 de desembre del 2010, a les 17:09  

Wuenu a mi el pare noel m'ha portat un ipod nano que guay,però Nikki la samarreta està bé,et serveix de pijama o alguna cosa així.

Rut 1 de març del 2012, a les 21:08  

Si, jo dic el mateix, Martetaaaaaaa.

Estel 26 de desembre del 2013, a les 11:14  

Jo estic amb vosaltres noies.


Però a mi el tió em porta coses MEGA cutres... aquest any m'han portat un estoig super cutre em sembla que la sort de l'any passatja no està amb mi =(((((((((

Doncs res noies esperem que els reis ens portin coses millors.

Unknown 10 de juny del 2018, a les 14:02  

se que arribo MOLT tard pero mai es tard per dir Penjada 4 ever

Unknown 25 de març del 2019, a les 21:09  

Hola a mi els reis m´han portat un portatil peró el jersei eta guai :)

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts