Una pinzellada de la vida de la Rachel Renèe Russell

Fes-nos cinc cèntims de la teva vida.
Vaig néixer a Michigan i vaig créixer en una petita localitat als voltants del Llac Michigan. Actualment visc al nord de Virginia. Sóc advocada, però m’agrada més escriure llibres per a nens que exercir el dret.

Tens fills?
Tinc dues filles. La petita, la Nikki, m’ajuda amb les il·lustracions dels llibres que escric. En un futur m’agradaria adoptar.

Les coses que passen al llibre, són reals?
Moltes de les situacions del llibre estan basades en experiències que jo i les meves filles hem viscut a l’institut.

Creus que vas ser una “penjada” a l’institut?
Sí que ho vaig ser; de fet, encara ho sóc!

Tens animals?
Sí, tinc dos gossos. Un caniche petitet i un Yorkshire.

Hi haurà més Diari d’una penjada?
De moment n'hi ha nou, però crec que n'hi haurà més... Hi estic treballant!

214 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog