Les meves aventures arriben al nº 12!




ATENCIÓ PENJADES!!! Porto molt bones notícies!! 

Moltes de vosaltres m'havíeu preguntat i demanat per un nou diari. Doncs ja puc dir OFICIALMENT que al NOVEMBRE surt el meu NOU DIARI!!! Sí, així com llegiu! 
En un mes podreu llegir Diari d'una penjada 12!

Segur que teniu moltes preguntes... vaig a intentar respondre algunes d'elles: 

- Com es dirà? Ara sí, penjada del tot! 

- Quin dia el podem anar a comprar? A partir del 8 de novembre serà a totes les llibrerires de Catalunya!

- El puc comprar online? Sí, és clar! Com tots els meu llibres, trobareu el link a www.estrellapolar.cat

- Com és la coberta?? Us haig de confesar que encara no ha sortit a la llum i em fa molta il·lusió poder-vos-la ensenyar en PRIMÍCIA!!! 👇👇 Us agrada??? 



- De què va? ...he promès que mantindria en secret el contingut del diari. 😶 Molt aviat us en desvetllo una miqueta. Atentes al blog!


Vinga, doncs! A compartir-ho amb les amigues!!! 

9 comentaris:

Anònim 19 d’octubre del 2017, a les 13:47  

M'encanta diari d'una penjada!! M'identifico moltissim i no puc esperar més per comprar-me l'12è llibre!!! T'admiro moltissim Nikki i molts petonets!!!

Nikki 19 d’octubre del 2017, a les 15:57  

Moltes gràcies!! Una abraçada!

Unknown 29 d’octubre del 2017, a les 12:52  

Potrava molt temps esperant-lo! Y ahir el vaig veure a una llibreria però només en castellà, vol dir que primer surt el castellà y després en catala? Molts petonets!😘

Anònim 29 d’octubre del 2017, a les 16:29  

nikki em dic elisabeth,m'agradaria molt que em regalessis un exemplar,no tinc diner per comprar-mo :(

Nikki 31 d’octubre del 2017, a les 10:22  

Hola Elisabeth! Gràcies per seguir els meus diaris, em posa molt contenta saber que t'agraden tant. Saps on pots aconseguir un exemplar d'algun dels meus diaris? De vegades l'editorial que els publica, Estrella Polar, fa algun sorteig a les seves xarxes socials i en regala. Quan en facin un us aviso!
Et dic els seus noms d'usuari per si els vols seguir tu mateixa:
Instagram: @estrellapolareditorial
Twitter: @llibresjoves
Facebook: Editorial Estrella Polar

Una abraçada!

Nikki 31 d’octubre del 2017, a les 11:39  

Hola Zahira! Jo sé que en català arriba la setmana vinent, el dimecres 8 de novembre. Potser l'edició castellana s'ha avançat una miqueta aquest cop, normalment solen sortir a la vegada.

Noies, només falta una setmana... això ja és AQUÍ!!! :)
Molts petons!

Anònim 1 de novembre del 2017, a les 16:46  

M'encanten els teus llibres no esperaré ni un segon més per llegir-me'l. Ja tinc apuntat a l'agenda quin dia surt l'edició en català.

Unknown 9 de novembre del 2017, a les 23:36  

A vale moltes gracies per contestar Nikki

Anònim 12 de novembre del 2017, a les 20:58  

Nikki ets una crac!

Tinc moltes ganes de llegir el teu nou llibre.

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts